Resmanc World

Selamat Datang Ke Dunia Imiginasi Ku...

16.01.2010...

Nombor di atas adalah satu tarikh yang sangat keramat buat ku. Hari di mana aku bakal meninggalkan semua kenangan lama ku. Kenangan pahit ku. Kenangan yang membuatkan aku merasa bersalah seumur hidup ku. Aku tidak pernah menghafal mana-mana tarikh di dalam hidup ku melainkan itu adalah tarikh yang akan datang. Sebagai contoh tarikh tiket kapal terbang aku. Hari jadi?? Haram...Aku sangat-sangat susah hendak mengingati tarikh itu. Hanya harijadi aku saja yang aku ingat. Hari jadi emak, ayah, adik-adik, dan kadang kala si dia yang tersayang, tidak aku mampu ingat dengan mudah.
Hebat bukan? Ya aku memang hebat sehinggakan ramai yang kekadang bengang kat aku sebab tak ingat hari jadi dorang. Maaf buat semua. Tapi yang pasti..tarikh 16.01.2010 akan menjadi tarikh kedua yang akan aku sematkan di dalam ingatan ku. Ianya adalah tarikh yang tidak akan aku lupakan sehingga akhir hayat ku.
Aku tidak tidur lena kerana menantikan tarikh ini. Aku tidak kenyang makan kerana menunggu tarikh ini. Ianya sangat-sangat istimewa buat ku.....kerana ianya adalah tarikh aku akan mem...alamak bateri laptop nak habis....TIDAKKK!!!!!

1 comments:

kenape dengan tarikh tu??bgthu lah bila laptop awak dah ada bateri tau!!!!1

 

Post a Comment